Guides
Sådan finder du os Sådan pakker du Gavekort Kom på venteliste Tips og Ideer Sådan køber du Spørg før du køber Valg af lampeskærm

Sådan sælger du til DPH

Generelt om at sælge til DPH

Hos DPH Trading er vi altid åbne for at opkøbe varer fra både private og erhvervsdrivende. Gennem mere end 50 år har vi dog opbygget et ENORMT lager af glas, porcelæn og lignende, herunder Royal Copenhagen og Bing & Grøndahl porcelæn.

Derfor er vi kun interesseret i at købe varer, som vi ikke allerede har nok af, og kun når den samlede opkøbspris for dine varer er OVER 1.000 kr. Du kan se hvilke varer, vi primært opkøber ved at klikke på linket herunder.

Vær opmærksom på:

  • DPH Trading tager ikke rundt og vurderer/afhenter varer. Det har vi desværre ikke kapacitet til. - Alle varer skal derfor leveres på vores adresse i Odense.
  • DPH Trading oplyser KUN opkøbspriser på varer, vi i øjeblikker er interesseret i at købe.
  • Som udgangspunkt giver vi kun samlede bud, og ikke enkeltstykspriser.

To måder du kan sælge til DPH

1. Send en e-mail (Anbefales)

TIP: Inden du bruger en masse tid på at beskrive og sende mails om, hvad du overvejer at sælge, vil vi anbefale at du tjekker vores beskrivelse af hvad DPH opkøber i øjeblikket 

For at få så præcist et bud som muligt, kan du sende os en kort mail på info@dph-trading.dk. En sådan mail bør indeholde:

  • En liste med tingene, deres bundnumre (vare-/stel- eller figurnummer), sortering og antal.
  • Evt. få fotos, som er komprimeret så de fylder så lidt som muligt.

Varer med fejl har normalt lav eller ingen værdi og bør derfor ikke listes. I nogle tilfælde kan vi betale noget for varer med fejl, men det kan vi kun vurdere når vi står med tingene i hånden. - Så udelad venligst varer med fejl, når du lister det ud, som du ønsker et skriftligt bud på.

Skriftlige tilbud er bindende i 14 dage fra tilbudsdato, medmindre andet er angivet. Dog tages der forbehold for åbenlyse fejl.

Eksempel på liste:

  • 1 stk. Baby Bing & Grøndahl figur nr. 1995 (1. sortering)
  • 1 stk. Bjørneunge, stentøjsfigur, Royal Copenhagen nr. 21432 (2. sortering)
  • 5 stk. Empire kaffekop med underkop, Bing & Grøndahl nr. 102 (1. sortering)*
  • 1 stk. Søholm fad 3332-2
  • 1 stk. Bjørn Wiinblad Juleplatte 1971

*Kop og underkop er en samlet enhed. Hvis du kun har en kop uden underkop eller omvendt, har disse ingen særlig værdi. Undlad derfor at sætte dem på listen, men medbring dem eventuelt ved salg.

Bemærk: Hvis du ikke angiver noget om kvalitet, antager vi, at det er 1. sortering og beregner prisen derefter. Hvis noget viser sig at være 2. sortering, må der påregnet en reduktion i prisen på disse varer.

2. Ring og aftal en tid

Du kan også ringe og aftale et møde i vores butik i Odense. Ring altid i forvejen og aftal dato og tidspunkt, så du undgår at køre forgæves.

Ring på tlf. (+45) 66 18 95 95 i vores kundeservices åbningstider.

Hvis vi er interesseret i at købe, giver vi et købstilbud med det samme. Der kan opstå regnefejl eller misforståelser, men det sker sjældent. Ønsker du et bindene tilbud bedes du oplyse navn, telefonnummer og e-mail, så vi kan sende dig et skriftligt tilbud. Ved større mængder enheder vil du blive bedt om at sende en mail, som beskrevet ovenfor.

Når vi har modtaget din henvendelse

Vi bestræber os på at vende tilbage inden for 1-4 hverdage, men der kan være perioder med længere ventetid. Hvis vi ikke er interesseret i dine varer, vil du også få besked herom.

Hvis vi giver dig et købstilbud, skal du kontakte os for at aftale levering af dine varer til vores adresse. Vi afhenter ikke hos sælgeren, så det er dit ansvar at levere varerne til vores adresse i Odense N. Sælgeren betaler for leveringen og er ansvarlig for sikker afsendelse. DPH påtager sig ikke ansvaret for varer, der ikke er pakket forsvarligt. Husk at medbringe gyldig legitimation, såsom kørekort eller pas.

Sådan får du betaling for dine varer

Når du sælger varer til DPH Trading, kan du få din betaling på forskellige måder. Det afhænger typisk af, hvordan du leverer varerne til os. Læs om de forskellige måder, du kan få dine penge udbetalt herunder:

Hvis du leverer dine varer personligt

Hvis du vælger at levere dine varer personligt hos os kan du modtage betaling via:

  • Bankoverførsel
  • Dankort/Visa betaling - overførsel direkte til din konto

Leverer du via pakkepost/fragtmand

Hvis du vælger at levere dine varer til os via en fragtmand eller sender dem som en pakke, kan du modtage betaling via:

  • Bankoverførsel (Foretrækkes)
  • PayPal (Betalingsgebyr 6 %)

Ved levering via transportør foretrækkes en bankoverførsel. For at vi kan overføre betaling til dig, er det nødvendigt, at du oplyser dit kontonummer og registreringsnummer. Dine bankoplysninger bliver hos os.

Bemærk! Vi har ikke mulighed for at afhente pakker i pakkeshops. Derfor beder vi dig sende varerne direkte til os - Se vores adresse her.

Hjemlig stemning med vintage platter og figurer tænkt på ny

Se også: